Nedavno sam završila online edukaciju, program pod nazivom Integrirane marketinške komunikacije u organizaciji IE Business School u Madridu, međunarodno priznate poslovne škole koja već više od 40 godina promovira inovacije i promjene u organizacijama, pružajući menadžerima poduzetnički način razmišljanja.
Program je podijeljen u četiri modula od kojih je svaki uključivao seriju video predavanja, čitanja eseja i ocjenjivanja naučenog. Predavanja su obuhvatila upoznavanje s uvodnim konceptom integriranih marketinških komunikacija, pomoć u vođenju uspješne marketinške komunikacijske kampanje, ali i kako najbolje profitirati od oglašavanja i marketinških komunikacijskih agencija, planiranja komunikacijskih ciljeva i proračuna, prolaska kroz kreativni proces i stvaranja najbolje usluge za klijenta kombinirajući odnose s javnošću, digitalni marketing, oglašavanje i dr.
Zanimljivo je bilo predavanje o izazovima s kojima se susrećemo kad komuniciramo s potencijalnim kupcima naših usluga, moduli o tome kako potrošači donose odluke te kako najbolje kreirati marketinški mix. Premda razne kampanje uspješno implementiram već 15 godine, pa su mi sve te stvari već poznate, nije loše s vremena na vrijeme osvježiti gradivo i učiti od iskusnih kolega koje su napravile uspješne oglašivačke kampanje i svoja znanja žele podijeliti.