Please wait, loading...

 
Kontakt091 566 8406
LokacijaIvana Zahara 3, 10000 Zagreb
Posjetite naše društvene stranice

Kako definirati dobru misiju

30 travnja, 2021by Aleksandra Štingl
https://bolder.hr/wp-content/uploads/2021/04/Fotka-misija-1280x688.jpg

Cilj odnosa s javnošću je uspostaviti, održavati i unaprjeđivati komunikaciju sa svim ciljnim skupinama važnima kompaniji, organizaciji ili instituciji. No, prije definiranja komunikacijske strategije i komunikacijskog plana, potrebno je napraviti strateški plan kojim se utvrđuje vizija, misija i strateški ciljevi kompanije. Tek potom slijedi komunikacijsko savjetovanje koje mora biti ključna podrška u ostvarenju poslovne strategije i zacrtanih poslovnih ciljeva.

Ovaj blog posvećujemo definiranim misijama nekih od najboljih kompanija na svijetu. Misije su na engleskom jeziku, a ovo je izbor sedam meni najdražih. Možda vas ovaj članak potakne na razmišljanje o vašoj misiji ili čak na preispitivanje iste.

FORBES

“To deliver information on the people, ideas and technologies changing the world to our community of affluent business decision makers.”

TESLA

Our goal when we created Tesla a decade ago was the same as it is today: to accelerate the advent of sustainable transport by bringing compelling mass market electric cars to market as soon as possible.”

WALLMART

“We save people money so they can live better.”

MOMA

“To collect, preserve, study, exhibit, and stimulate appreciation for and advance knowledge of works of art that collectively represent the broadest spectrum of human achievement at the highest level of quality, all in the service of the public and in accordance with the highest professional standards.”

TRIPADVISOR

“To help people around the world plan and have the perfect trip.”

PAYPAL

“To build the Web’s most convenient, secure, cost-effective payment solution.”

KICKSTARTER

“To help bring creative projects to life.”