Please wait, loading...

 
Kontakt091 566 8406
LokacijaIvana Zahara 3, 10000 Zagreb
Posjetite naše društvene stranice

Teritorijalno brendiranje i brendiranje proizvoda

23 prosinca, 2020by Aleksandra Štingl

U sklopu provedbe Strateškog projekta za podršku inicijative klastera konkurentnosti 17. prosinca smo održali online konferenciju s ciljem predstavljanja rezultata projekta „Akcijski plan za teritorijalno brendiranje i brendiranje proizvoda“.

Robert Blažinović, načelnik Sektora za industrijsku politiku iz Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja objasnio je cilj projekta, a Tanja Džido, stručnjakinja za digitalni marketing predstavila je rezultate projekata.

Na konferenciji je Karlo Starčević iz start-upa We park prezentirao mobilnu aplikaciju koja spaja vozače u potrazi za parkirnim mjestom i vlasnike parkirališta na obostranu korist.

U sklopu konferencije održana su i dva panela. Na panelu pod nazivom „Suradnja unutar lanca vrijednosti“ razgovaralo se o drvnom klasteru – problemima i perspektivi. Sudionici panela iz Hrvatske, Belgije i Austrije složili su se kako se tradicionalna industrija suočava s velikim izazovima zbog poremećaja na globalnom tržištu te kako je važno promovirati pozitivne efekte u kontekstu klimatskih promjena te kontinuirano raditi na razvoju inovativnosti i edukaciji.

Osnivači start-upova na panelu pod nazivom „Kako privući strane investicije“ otkrili su kako su preskakali prve prepreke u razvoju svojih projekata. Na panelu su sudjelovali Matija Žulj, vlasnik Agrivija (softver za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom), Stevica Kuharski iz Fil Rouge Capitala, Edo Mujkić, vlasnik BiTE ME-a (prirodni snackovi izrađeni od suhog voća i orašastih plodova obogaćeni prirodnim nutrijentima) i Dragana Lipovac, vlasnica Hubbig-a (platforma za digitalizaciju transporta i logistike).

Stevica Kuharski je otkrio kako je ključan faktor u prvoj fazi razvoja start-upa vrhunski tim, a ne B ekipa. „Do prvih 15 kupaca je moguće doći i na mišiće, ali pravi test stupa na snagu nakon toga, kad se bez PR-a treba probiti na inozemnom tržištu“, istaknuo je Kuharski.

Sugovornici su otkrili i koje su si ciljevi postavili za 2021. godinu. Dragana Lipovac očekuje rast kupaca, iz Agrivija žele bit među top tri svjetska lidera u narednih nekoliko godina, a Bite Me žele iskoračiti na neka nova tržišta. Kuharski je zaključio kako dolaze dobra vremena za sve nas, jer financijskih sredstava na tržištu ima, a samo treba imati dobru distruptivnu ideju koja može generirati eksponencijalni rast.