Još jedan vrlo produktivan vikend je iza nas. U Sv. Martinu na Muri vježbali smo komunikacijske vještine s Odjelom računovodstva velike inozemne korporacije. Vježbali smo proaktivnu komunikaciju, asertivno ponašanje i davanje povratne informacije kroz metode rada u manjim grupama, Lego izazova, igranja uloga, grupne diskusije i dr. Cilj treninga bio je otkriti s kojim se najčešćim izazovima u komunikaciji susreću zaposlenici unutar tvrtke i prema klijentima. Definirali smo situacije i tražili od sudionika da prepoznaju komunikacijske šumove i predlože rješenja kako bi se takve situacije izbjegle u budućnosti.
Sudionici su se „zavjetovali“ da će u budućem radu više dijeliti pozitivan stav, preuzimati inicijativu, provjeriti da li je druga strana shvatila što su htjeli reći i svakako zatražiti povratnu informaciju, češće pitati nadređene za savjet te predlagati rješenja i plan akcije u svom svakodnevnom radu. Najbolji dio dana bio je rad na Komunikacijskom pravilniku. Pravilnik je obuhvatio detaljnu razradu načela i procedura komunikacije tijekom internih sastanaka te sastanaka s klijentom bilo da se održavaju uživo ili putem različitih tehnoloških platformi. Radili smo i na drugim sredstvima komunikacije korak po korak tražili načine kako što učinkovitije komunicirati mailom i telefonom. Pravilnik je konkretan doprinos mladih i proaktivnih zaposlenika kulturi komunikacije njihove kompanije. Njihove ideje započele su se provoditi već s prvim danom povratka na posao! Neprocjenjivo iskustvo!