Krajem kolovoza bila sam pozvana da kao govornik nastupim na događanju Eventualno. To je skup koji na jednom mjestu okuplja predstavnike event industrije kako bi razgovarali o izazovima, problemima i mogućim rješenjima. Zamišljen je kao panel na kojem ne znate tko će biti ostali sudionici, niti koja će biti tema. Na trenutak, zvuči prilično ludo, jer ne znate kako se pripremiti. Međutim, događanje je bilo više nego ugodno i zabavno, a okupilo je 19 panelista koji su otvoreno govorili o greškama i neuspjesima koje su doživjeli u karijeri i o tome kako su ih prevladali. Najvažnija stvar je da su se panelisti (organizatori, dobavljači, sponzori) vrlo brzo povezali kako bi sklopili partnerstva i suradnje na postojećim i novim projektima.
Zašto je držanje govora na događanjima „cool”?
To je sjajna prilika za PR vaše kompanije i vas same, jer se na taj način možete pozicionirati u branši kao netko tko prati i razumije trendove industrije. Uz to, sudjelujući na konferencijama kao govornik dobivate priliku za umrežavanje, upoznavanje novih partnera i razmjenu iskustva, znanja i ideja. Konferencije se održavaju kako bi se okupila industrija da pronađe rješenja za izazove, a govornici u tom smislu imaju jednu od ključnih uloga. Oni iznose svoja mišljenja i tako potiču sudionike na razmišljanje što trenutno rade, a što bi sve još mogli/trebali raditi. Drugim riječima, utjecajem na javno mišljenje postaju „influenceri” s tisućama pratitelja na LinkedIN-u, Instagramu ili Twitteru. I na kraju, kao govornik nećete morati platiti skupe kotizacije, a možete uživati u svim pogodnostima konferencije.
Stoga, kad vam netko sljedeći put predloži da nastupite na stručnom događanju, objeručke prihvatite taj poziv. Ukoliko niste sigurni u svoje vještine prezentacije, na vrijeme angažirajte PR i odradite medijski trening.