Američki bussinesman Jack Welch, poznat i pod nazivom „Neutron Jack“ zbog rezanja tisuća radnih mjesta u energetskom sektoru, u više je intervjua govorio o važnosti PR-a i prisutnosti u medijima. Smatrao je izuzetno važnim da svaki poduzetnik radi na tome da svoje stavove izrazi jasno, strukturirano i samouvjereno. U kratkom videu koji je snimljen za Jack Welch Management Instutute i dostupan na njihovom Youtube kanalu, naglasio je kako, neovisno da li se radi o pisanom govoru ili javnom nastupu, svaki poduzetnik mora svojim ciljnim skupinama pokazati kojim smjerom ide, koje si je ciljeve zacrtao i kako će ih doseći.
„To je njihov otisak prsta. Ako ne može ili ne zna komunicirati, dobar dio obrazovanja i edukacija bio je uzaludan. To stalno naglašavam u našoj školi. To je vaš otisak prsta, to ste vi i zbog toga je komuniciranje od kritične važnosti za uspjeh“, kazao je Welch.
Kad je riječ o PR-u, rekao je kako je najvažnija zadaća PR-a uspostavljanje apsolutne vjerodostojnosti. Važno je da PR-ovci uvijek budu za stolom gdje se donose ključne poslovne odluke, u protivnom tvrtka će se mučiti s naglašavanjem najvažnije poruke. Osim toga, PR-ovci moraju biti uključeni kako bi mediji imali povjerenja u njih.
A zašto poslušati Welcha? Časopis Fortune nazvao ga je 1999. godine “menadžerom stoljeća” jer je postigao da tržišna vrijednost General Electricsa tijekom njegovog 20-godišnjeg mandata poraste s 12 na 410 milijardi dolara. Treba li vam bolja preporuka?