Please wait, loading...

 
Kontakt091 566 8406
LokacijaIvana Zahara 3, 10000 Zagreb
Posjetite naše društvene stranice

Umjetna inteligencija o trendovima u PR-u

21 ožujka, 2023by Aleksandra Štingl

Ovaj blog napisao je sustav umjetne inteligencije ChatGPT na pitanje koji su trendovi u odnosima s javnošću do kraja ove godine. Blog je nastao u manje od deset sekundi, a pruža „moguće nove trendove u odnosima s javnošću na temelju trenutačnog razvoja industrije i novih tehnologija“.

Evo što ChatGPT navodi:

Povećani fokus na svrhovitu komunikaciju koja sve više uključuje pitanja održivosti branda te snažniji doprinos socijalnoj pravdi i jednakosti. Na društvenim mrežama i dalje će jačati suradnja s influencerima. Više naglasaka bit će na storytellingu, uvjerljivim narativima koji grade emocionalne veze sa ciljanom publikom. Brandovi će sve više prihvaćati umjetnu inteligenciju, a najzastupljeniji alati bit će chatbotovi, automatizirano praćenje medija i alati za mjerenje raspoloženja/osjećaja. Kad je riječ o odnosima s medijima, u Europi je zamjetan rastući trend usmjeravanja prema lokalnim i regionalnim medijima s ciljem stjecanja veće vidljivosti i vjerodostojnosti. I za kraj, veći će naglasak biti na upravljanju kriznim situacijama.

Ako ovome dodate kakvi će trendovi biti u SAD-u, ChatGPT, uz sve već navedeno, još naglašava i jačanje DEI inicijativa (različitost, jednakost i uključenost) u PR-u i veću upotrebu interaktivnog sadržaja u PR kampanjama. I za kraj, jačanje uloge podatkovnih analitičara za formiranje strategije i mjerenje učinkovitosti kampanja.

Tekst koji je napisao AI bio je prepun suvišnih fraza i mogao bi ga napisati bilo koji PR stručnjak s jednogodišnjim iskustvom. Nema tu novih činjenica. No, fascinantno je što se sve može postići s ovim alatom i koliko alat već sada mijenja marketinšku i PR industriju. U Hrvatskoj ga mnogi PR-ovci koriste za SEO, pisanje blogova, članaka i objave za društvene mreže čime si oslobađaju vrijeme za strateško razmišljanje.