Strategiju „skupljanje malih dobitaka“ osmislio je i primjenio Dave Brailsford, kada je 2003. postavljen za jednog od direktora British Cyclinga. U trenutku kada je preuzeo organizaciju, britanski biciklisti ostvarivali su osrednje rezultate, a u 100 godina nisu niti jednom osvojili Tour de France. Njegova filozofija sastojala se u traganju za sitnim znakovima napretka čime god da se bavite. Kako je sam objasnio: „Cijeli princip nastao je od ideja da ako sve znate o vožnji bicikla i to razlomite u male dijelove, a zatim svaki od njih poboljšate za 1 posto, kada sve to sastavite, dobit ćete veliko poboljšanje“.
To je značilo redizajn sjedišta bicikla, trljanje guma alkoholom kako bi bolje prijanjale, nošenje električno grijanih kratkih sportskih hlača, korištenje novih gelova za masažu, drugačiji jastuci za spavanje sportaša…Kao rezultat svega, Britanci su od 2007. do 2017. godine osvojili 178 svjetskih prvenstava i 66 zlatnih medalja na OI ili na Paraolimpijskih igrama. Uz to, pokorili su i Tour de France. Ova se filozofija može primijeniti na svako područje života – sport, tehnologiju, edukaciju, poslovanje i dr. Ukoliko usluge koje pružate razlomite u segmente i unesete minimalno poboljšanje u svaki segment – bolja priprema za svaki sastanak sa npr. samo 3 ključne točke, učinkovitije upravljanje vremenom, svrshishodniji sastanci, jezgrovitiji materijali za medije, jačanje networkinga s vama bitnim ciljnim skupinama i sl. na kraju godine rezultat neće izostati. Broj zadovoljnih klijenata trebao bi narasti, kao i stanje na poslovnim računima.