U posljednje vrijeme često pomažem Udruzi ZAMISLI u medijskoj promociji. Kako bismo povećali njihovu vidljivost u medijima i unaprijedili alate komunikacije, održala sam im trening pod nazivom „Javni govor i prezentacija rezultata“.
Na početku su svi voditelji projekata učili jezgrovito i jasno prezentirati svoje projekte, s naglaskom na dobrobit koju pružaju korisnicima projekata. To su jako dobro odradili. Potom smo se koncentrirali na medijsku promociju te promociju putem Internet stranice i društvenih mreža Udruge. Tu postoji prostor za poboljšanje, a neki od prijedloga najbolje bi se mogli sažeti kroz sljedeće:
- Relevantne projektne aktivnosti (putovanja, susreti, radionice, edukacije i dr.) redovitije promovirati kroz zanimljive postove na društvenim mrežama i na web stranici Udruge
- Ostvarene rezultate projekta i izjave zadovoljnih korisnika treba promovirati u medijima koji nas redovito prate – intervjuima, izjavama, temama i priopćenjima
- Za sve medijske istupe nužno je organizirati dobru pripremu kroz medijski trening
- Koristiti mreže na kojima je naša ciljna skupina. Ako su to mladi, koristiti društvene mreže poput Instagrama i Youtubea i njima se u budućnosti više posvetiti
- Učestalije korištenje video najava u promociji projekata Udruge
- Pisanje informativnih i edukativnih blogova za promociju i privlačenja novih korisnika i volontera
- Prisutnost na poslovnoj mreži LinkedIN s ciljem snažnijeg povezivanja s poslovnom zajednicom
- Izrada infografike s ostvarenim godišnjim rezultatima Udruge Zamisli